O mnie

Moje zdjęcie

  Biżuterię robię od kilku lat. Początkowo była to chęć posiadania czegoś niepowtarzalnego, niebanalnego, jednak szybko stało się to moją życiową pasją. Poza tym? Pracuję, mam dom, rodzinę, ogród, kwiaty. Ciągnie mnie do fotografii, czasami myślę,  że chciałabym być psychologiem. Takie są Bliźnięta –totalny przeciąg. Aktualnie wciągnął mnie całkowicie haft sutasz. Jego magia kolorów i nieograniczone możliwości  powodują, iż mam ochotę zostać w tej bajce na dłużej.Próbuje także swoich sił w hafcie koralikowym.

Obserwatorzy

niedziela, 16 grudnia 2012

Mały lifting

Tym razem nie pokażę nic nowego,wręcz przeciwnie będą "starocie".  Ostatnio  pobawiłam się trochę starszymi modelami kolczyków,które leżały sobie grzecznie w szufladzie.Czasami tak mam -lubię poprawiać, zmieniać już skończone prace czyli MAŁY LIFTING . Czy moje poprawki wyszły na dobre !? oceńcie sami.

Pierwsza para


druga para


trzecia para
Nie są to oszałamiające zmiany ,ale... są.



8 komentarzy:

  1. Zmiany kosmetyczne a kolczyki jak nowe. Te fioletowe chyba najbardziej zyskały na zmianie. Stały się bardziej smukłe i delikatne :) Uwielbiam oglądać Twoje prace!

    OdpowiedzUsuń
  2. Z grzecznych wizytowych zrobiłaś szałowe karnawałowe!

    OdpowiedzUsuń
  3. obie wersje są ok, ale po poprawce bardziej mi się podobają czerwone moje ulubione :)

    OdpowiedzUsuń
  4. i tuoi lavori sono bellissimi , brava se ti va passa da me www.metalfimo2.blogspot.com ciao auguri buone feste .

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow, wszystkie są oszałamiająco piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękne prace! pozwolę sobie dodać Twojego bloga do obserwowanych, żeby być na bieżąco :)

    OdpowiedzUsuń