O mnie

Moje zdjęcie

  Biżuterię robię od kilku lat. Początkowo była to chęć posiadania czegoś niepowtarzalnego, niebanalnego, jednak szybko stało się to moją życiową pasją. Poza tym? Pracuję, mam dom, rodzinę, ogród, kwiaty. Ciągnie mnie do fotografii, czasami myślę,  że chciałabym być psychologiem. Takie są Bliźnięta –totalny przeciąg. Aktualnie wciągnął mnie całkowicie haft sutasz. Jego magia kolorów i nieograniczone możliwości  powodują, iż mam ochotę zostać w tej bajce na dłużej.Próbuje także swoich sił w hafcie koralikowym.

Obserwatorzy

niedziela, 15 lipca 2012

Nie umiem siedzieć i nic nie robić.Chociaż obiecałam sobie ostatnio,że na jakiś czas dam spokój igle i koralikom, przecież w ogrodzie czekają wiśnie ,jabłka i moje kwiaty. Ale nie ....coś tam musiałam zrobić ,a do tego TYLE pomysłów w głowie .Oto moje ostatnie dłubanki -kolorowa bransoletka podoba mi się najbardziej -może temu że to najmłodsze dziecko.







                                                                        Summer ring II
                                                                                 PINKY













 Pierścionek Pinky
 A to dłonie mojej córeczki Marty ,mam to szczęście mieć własną modelkę (bezcenne )
                                                                     RING III
                                                                                  Ring IV

A to moja Martusia -bezcenna MODELKA
Trochę kolorowo !!! ale jest lato OPTYMIZM mile widziany.

22 komentarze:

  1. Przepiękne są te Twoje bransolety!!! Jestem oczarowana! Przepiękne...

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne i bardzo energetyczne prace.

    OdpowiedzUsuń
  3. They are really beautiful designs ... I love them!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna biżuteria :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ze smakiem dobrana kolorystyka i perfekcyjna dokładność wykonania sprawia, że biżuteria robi duże wrażenie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne!! Delikatny róż zawładnął moim sercem - ten komplet wygląda obłędnie!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Toż to cudne i niezwykłe prace

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsza bransoletka - zatkało mnie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Komplet w kolorze pink bardzo się wstrzela w moje gusta :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wauuuu, son preciosísimos!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne, oryginalne i odważne!

    OdpowiedzUsuń
  12. ŚLICZNE, jak zawsze oryginalne i baardzo pomysłowe no i świetnie dobrane kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przypadkiem "znalazłam" Twojego bloga i po obejrzeniu biżuterii jestem pod mega wrażeniem... Pięknie tworzysz:-) Zdecydowanie zostanę u Ciebie na dłużej.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne te wszystkie cudeńka. Takie właśnie optymistyczne. Ten pudrowy róż...hmmmm...bajka :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Patrzę i patrzę i podziwam...Te kolory, a ileż to pracy...oj cudne, zachwycające i zapierające dech;-)))pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  16. Przepiekne bizuterie, wykonczenie perfekcyjne!! Cudowne kolory, podziwiam Pani prace! Brawo.

    http://aufildemiyuki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ile kolorów! Jakie to wszystko piękne! Brak mi słów z zachwytu, jesteś moją mistrzynią :D

    OdpowiedzUsuń
  18. bellissimi questi lavori sono spettacolari, brava passa da me www.metalfimo2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. kolorowa bransoletka jest najlepsza, piękne kolorki, uwielbiam takie zastawienia.

    OdpowiedzUsuń