Obserwatorzy

środa, 27 sierpnia 2014

Kolorowe Grona

Kupiłam za grosze, kawałek tkaniny bardzo dobrze imitującej zamsz, w cudnym granatowym kolorze. Do tego trochę kolorowych jadeitów i innych koralików, kilka zaczętych dawno temu elementów z sutaszu połączonych aktualnie w całość i ...oto co powstało. Bransoletka z kolorowymi koralikami zostaje w moich osobistych zbiorach. Kolczyki także powstały z potrzeby posiadania czegoś niewielkiego ,kolorowego i prawie do wszystkiego. Lubię robić dla siebie bo wiem dokładnie co chcę, ale coraz częściej TE MOJE muszę chować bo mi zabierają i ten komentarz-"zrobisz sobie nowe",a ja nie lubię robić czegoś dwa razy.






11 komentarzy:

  1. Kolczyki i bransoletka prezentują się pięknie !!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bransoletki są super/ te kolorowe kamienie na ciemnym tle rewelacja.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękności, super kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj taaak... :) Granat tak pięknie wysyca intensywne kolory. Świetny pomysł! Bransoletka ze zbiorem koralików jest wręcz zachwycająca - też bym nie oddała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne! Nie mogę się napatrzeć

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepięknej urody ta bransoleta z koralikami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. przepiękne :) tak pięknie wykonane i dopracowane :)
    pozdrawiam Cię serdecznie
    Agnieszka z otwartaszuflada.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Skąd ja to znam:) właśnie to co robię dla siebie najbardziej jest pożądane.

    OdpowiedzUsuń