O mnie

Moje zdjęcie

  Biżuterię robię od kilku lat. Początkowo była to chęć posiadania czegoś niepowtarzalnego, niebanalnego, jednak szybko stało się to moją życiową pasją. Poza tym? Pracuję, mam dom, rodzinę, ogród, kwiaty. Ciągnie mnie do fotografii, czasami myślę,  że chciałabym być psychologiem. Takie są Bliźnięta –totalny przeciąg. Aktualnie wciągnął mnie całkowicie haft sutasz. Jego magia kolorów i nieograniczone możliwości  powodują, iż mam ochotę zostać w tej bajce na dłużej.Próbuje także swoich sił w hafcie koralikowym.

Obserwatorzy

poniedziałek, 10 grudnia 2012

Targi w Poznaniu zakończone.

   Ostatni weekend spędziłam na Targach w Poznaniu. Była świetna atmosfera ,ale kryzys niestety jest wszechobecny. Podziękowania dla Fundacji Biebrzańskiej dzięki ,której kolejny raz mogłam uczestniczyć w tej imprezie (bez sponsora ani rusz). Odkryłam na targach nowy produkt (przynajmniej dla mnie ) FRIENDLY PLASTIC, z którego mam nadzieję pokażę nie długo co można wyczarować.
Dziękuję wszystkim za odwiedzenie mojego stoiska, miłe słowa , ciekawe rozmowy.
   Oprócz własnych prac, sprzedawałam także biżuterie z modeliny mojej nastoletniej córki Marty. Cieszyła się ona dużym powodzeniem ,możecie zobaczyć ją tutaj MODELINIEC















5 komentarzy:

  1. Pani Aniu, robi Pani wspaniałe prace o czym przekonałam się na Targach osobiście. Dobrze, że wypatrzyłam stoisko i dostałam namiary na bloga, będę tu często zaglądać i śledzić Pani dalsze poczynania. Dziękuję także za miłą rozmowę, nie tylko o sutaszu.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale zdjecia! Zazdroszcze miejsca na targach!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale dużo pięknych rzeczy ! SZKODA ,że Poznań jest tak daleko ode mnie!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję fantastycznego kiermaszu i zapraszam na mojego bloga po wyróżnienie :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń