O mnie

Moje zdjęcie

  Biżuterię robię od kilku lat. Początkowo była to chęć posiadania czegoś niepowtarzalnego, niebanalnego, jednak szybko stało się to moją życiową pasją. Poza tym? Pracuję, mam dom, rodzinę, ogród, kwiaty. Ciągnie mnie do fotografii, czasami myślę,  że chciałabym być psychologiem. Takie są Bliźnięta –totalny przeciąg. Aktualnie wciągnął mnie całkowicie haft sutasz. Jego magia kolorów i nieograniczone możliwości  powodują, iż mam ochotę zostać w tej bajce na dłużej.Próbuje także swoich sił w hafcie koralikowym.

Obserwatorzy

wtorek, 4 grudnia 2012

Do zobaczenia na Targach w Poznaniu

Już w najbliższy piątek rozpoczyna się FESTIWAL SZTUKI I PRZEDMIOTÓW ARTYSTYCZNYCH w  Poznaniu. Impreza potrwa do niedzieli. W zeszłym roku było SUPER! mam nadzieję że tegoroczne Targi także będę miło wspominać.
Zapraszam wszystkich na moje stoisko (hala A7 stoisko nr 18  na poznańskich targach )
Więcej informacji o Targach w Poznaniu TARGI

3 komentarze:

  1. Myślę, że w tym roku też będzie super.
    Powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia i życzę udanych Targów! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Właśnie dziś musiałam anulować rezerwację hotelu w Poznaniu... :( Bardzo chciałam tam być. Nie udało się. Trzymam kciuki, Aniu :)

    OdpowiedzUsuń