O mnie

Moje zdjęcie

  Biżuterię robię od kilku lat. Początkowo była to chęć posiadania czegoś niepowtarzalnego, niebanalnego, jednak szybko stało się to moją życiową pasją. Poza tym? Pracuję, mam dom, rodzinę, ogród, kwiaty. Ciągnie mnie do fotografii, czasami myślę,  że chciałabym być psychologiem. Takie są Bliźnięta –totalny przeciąg. Aktualnie wciągnął mnie całkowicie haft sutasz. Jego magia kolorów i nieograniczone możliwości  powodują, iż mam ochotę zostać w tej bajce na dłużej.Próbuje także swoich sił w hafcie koralikowym.

Obserwatorzy

wtorek, 2 października 2012

Jesień nie musi być smutna

Jesień nie musi być smutna !!!!!!!!!!!!





21 komentarzy:

  1. Jaka radosna i kolorowa jesień u Ciebie! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze i drugie - po prostu majstersztyk!

    OdpowiedzUsuń
  3. I od razu cieplej!! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne są Aniu!:) Uwielbiam Twoje wyczucie koloru!:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj w cale nie musi być smutna! Ja ostatnio chętnie sięgam po takie kolory by poprawić sobie humor i dodać trochę energii ;D Ale jak patrzę na te twoje cuda to aż... przepiękne po prostu! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Your beadworks are incredibly beautiful!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. aleś piękne kolory, takie świetne połączenia :) podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  8. jesień na optymistycznie!piękne! każde, bez wyjątku :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Si es que cada día alucino más, son bellísimos!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Húúúúúúúú .......!!!!!!
    Csodálatosan szépek mind mind !!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  11. U Ciebie zawsze wesoło i pięknie :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Cudowne, to dlatego liście nie są kolorowe. Cały barwnik zapodział się u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję ,dziękuję, dziękuję za WSZYSTKIE miłe słowa.

    OdpowiedzUsuń
  14. Witam.Robisz cuda.Czy byłabyś w stanie ofiarować jedną Swoją rzecz dla naszego chorego Marcinka?
    Więcej na stronie-https://www.facebook.com/events/494493233901674/

    OdpowiedzUsuń
  15. Przyciągneło mnie do Ciebie to kolorowe zdjęcie, śliczne, takie wesołe, ale niżej w postach znalazłam też piękne dzieła w stonowanych barwach.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale paleta barw! To zdjęcie wszystkich produktów na raz wygląda jak barwny ptak. Nie próbowałam nigdy sutaszu, ale podziwiam tych, co robią to z taką precyzją.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful colors and design!!!
    Congratulations

    OdpowiedzUsuń
  18. tak sobie miałam trochę czasu ( co u mniej jest rzadkością) i przeglądnęłam Twoje prace odo początku. Jestem pod wrażeniem rozwoju formy, koloru. jest to dla mnie jakies pocieszenie, ze i dla mnie jest nadzieja :). Musze przyznać, ze obecnie jesteś jedną z mich muz i pozwoliłam sobie dorzucić Twojego bloga do moich ulubionych.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń