O mnie

Moje zdjęcie

  Biżuterię robię od kilku lat. Początkowo była to chęć posiadania czegoś niepowtarzalnego, niebanalnego, jednak szybko stało się to moją życiową pasją. Poza tym? Pracuję, mam dom, rodzinę, ogród, kwiaty. Ciągnie mnie do fotografii, czasami myślę,  że chciałabym być psychologiem. Takie są Bliźnięta –totalny przeciąg. Aktualnie wciągnął mnie całkowicie haft sutasz. Jego magia kolorów i nieograniczone możliwości  powodują, iż mam ochotę zostać w tej bajce na dłużej.Próbuje także swoich sił w hafcie koralikowym.

Obserwatorzy

wtorek, 9 października 2012

W kolorach jesieni

Komplet w kolorach jesieni,przewaga brązów (początkowo miały dominować turkusy )ale jak zwykle projekt sobie realizacja sobie. Nie do końca bransoletka (bo to od niej zaczęłam ) jest w moim guście !!! Trochę za ciężki klimat-ale jak już zaczęłam to i skończyłam. Zdecydowanie bardziej odpowiada mi mieszanie sutaszu z koralikami-więcej w tym lekkości i ...ale podziwiam panie które robią większe projekty tylko w hafcie koralikowym -pełen szacunek !!! dłubanina ,dłubanina ,dłubanina . Najbardziej lubię z tego kompletu kolczyki, no i trochę pobawiłam się przy robieniu zdjęć -TEŻ TO LUBIĘ.Broszka ?!! ... do kompletu pasuje ,ale...


















20 komentarzy:

  1. Piękna praca, jestem zachwycona! z chęcią widziałabym ten komplecik u mnie w kuferku;) kolorki fantastyczne i do tego prześliczne zdjęcia, aż jestem ciekawa jak je robiłaś że wyszły tak wyraziście?! pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje za miłe słowa. Podstawą dobrych zdjęć -dobre światło i jasne tło i trochę kontrastu. Nie ukrywam, że jestem w tej materii amatorką i muszę ich zrobić dosyć dużo ,a potem wybieram kilka które mi pasują-ale to LUBIĘ!

      Usuń
  2. Oszałamiająco piękny komplet!!! Ile czasu zajmuje wykonanie takiego cuda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haft koralikowy jest bardzo pracochłonny,a ja nie jestem w nim ekspertem ,zrobienie tego kompletu zajęło mi około tygodnia (popołudniami )

      Usuń
    2. Komplet jest cudowny, śmiało może Pani nazwać się ekspertem :) ja nie wiedziałabym nawet od czego zacząć! Gratuluję umiejętności i cierpliwości :)

      Usuń
  3. O jasny holender, ale komplet :O Naprawdę robi wrażenie. Ktoś, kto go będzie nosił będzie baardzo przyciągał uwagę :D No coś pięknego... Podziwiam wytrwałość, ja chyba po dwóch dniach zarzuciłabym projekt... A może nie - wiedząc, że taki będzie efekt to może dałabym radę :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachwycił mnie ten komplet! Najbardziej podobają mi się kolczyki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wonderful!!! I enjoy with it!! Many Greetings..

    OdpowiedzUsuń
  6. You always leave me with my mouth open ... This set is amazing and a real beauty!!!
    Greetings!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Aniu bardzo kolorowa, piękna złota jesień - tak to widzę:-))

    OdpowiedzUsuń
  8. W takim komplecie to i jesienna słota niestraszna :-) bardzo energetyczny a do cieplejszych ubrań ta obfitość formy w sam raz Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. cuuuudo, niewiem czego się tu można przyczepić, jak dla mnie mistrzostwo świata:-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale piękny i oryginalny komplecik! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. obłędny komplecik, do pozazdroszczenia, gratuluję ci talentu :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny, przyciągający wzrok komplecik. Feria jesiennych barw i kolorów, aż trudno znaleźć słowa, by opisać, jak bardzo mi się podoba, cudo!
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój blog otrzymał wyróżnienie :). Więcej informacji u mnie na blogu. :) Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komplet to wszystkie skarby ziemi - przepiękny
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na:
    http://czarymarydori.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny, bardzo wysmakowany komplet. Wszystko jest na swoim miejscu, jednym słowem CUDO ! Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń