O mnie

Moje zdjęcie

  Biżuterię robię od kilku lat. Początkowo była to chęć posiadania czegoś niepowtarzalnego, niebanalnego, jednak szybko stało się to moją życiową pasją. Poza tym? Pracuję, mam dom, rodzinę, ogród, kwiaty. Ciągnie mnie do fotografii, czasami myślę,  że chciałabym być psychologiem. Takie są Bliźnięta –totalny przeciąg. Aktualnie wciągnął mnie całkowicie haft sutasz. Jego magia kolorów i nieograniczone możliwości  powodują, iż mam ochotę zostać w tej bajce na dłużej.Próbuje także swoich sił w hafcie koralikowym.

Obserwatorzy

czwartek, 31 stycznia 2013

Mini sutasz

Zamiast kończyć zaczęte to ja zaczynałam nowe!!! no i nazbierała się mala kolekcja maluszków. Koniec ferii to i czasu na robótki będzie mniej. Najbardziej lubię jeansową kolekcję,do której zbierałam się ...a może i dłużej.








18 komentarzy:

  1. Zabójcze!:D Aniu, uwielbiam Twoje wyczucie koloru! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. It is a wonderful collection!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!! A ja właśnie potrzebuję zrobić 2 małe broszki!!!! :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Anusia kiedy ty masz czas tyle tworzyć, kolorowy zawrót głowy:-)))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Mini cudeńka i mega zachwyt :) Piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna kolekcja, nie mogę przestać się 'gapić' na te cudeńka:) Jeansowe kolczyki to już w ogóle mój faworyt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne. ta kolorystyka zachwyca. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie maluszki wyglądają cudownie! Takie kolorowe, wiosenne już, choć ta prawdziwa nie chce jeszcze przyjść:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne! Wszystkie połączenia kolorystyczne perfekcyjne :). Bardzo mi się tu podoba. Zostaję na dłuzej ;).

    Pozdrawiam,
    felt-ribbon.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam odważne połączenia kolorystyczne. Zapraszam po odbiór wyróżnienie do mnie http://sutaszomania.blogspot.com/2013/04/creative-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  11. ojejku ile tego cuda cuda!!! aż zapiera dech w piersiach!

    OdpowiedzUsuń