O mnie

Moje zdjęcie

  Biżuterię robię od kilku lat. Początkowo była to chęć posiadania czegoś niepowtarzalnego, niebanalnego, jednak szybko stało się to moją życiową pasją. Poza tym? Pracuję, mam dom, rodzinę, ogród, kwiaty. Ciągnie mnie do fotografii, czasami myślę,  że chciałabym być psychologiem. Takie są Bliźnięta –totalny przeciąg. Aktualnie wciągnął mnie całkowicie haft sutasz. Jego magia kolorów i nieograniczone możliwości  powodują, iż mam ochotę zostać w tej bajce na dłużej.Próbuje także swoich sił w hafcie koralikowym.

Obserwatorzy

wtorek, 28 stycznia 2014

Kolorowy ślub

Kolejne kolczyki wbrew pozorom ślubne, trochę mniejsze niż poprzednie, ale równie kolorowe.





I jeszcze jedna para w spokojnej tonacji.




12 komentarzy:

  1. Aniu u Ciebie jak zwykle cudnie i smakowicie. Chce się zostać na długo :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ach przepiękne..podziwiam jak zawsze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pani dzieła są wspaniałe:) a kolory i ich dobór cieszą oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne! Moimi faworytami są kolczyki nr 2 - uwielbiam turkusy i błękity! Są też świetnie wykonane, idealne połączenie sutaszu i haftu koralikowego. Nosiłabym :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przecudne... Wszystkie... Patrze, podziwiam i nie moge wybrac ulubionych... Pozdrawiam ciepło... :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Połączenie bieli z kolorami jest przeurocze;)

    OdpowiedzUsuń
  7. P R Z E P I Ę K N E !!!
    PD: Zaczynam piątą setkę obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. chciałaby kiedys nauczyc sie tej techniki . narazie podziwiam prace innych a zajmuje sie tym co umiem :)) cuda tworzysz !!!

    Zapraszam Cię serdecznie na mój blog z moim rękodziełem : decoupage, poduszki, ozdoby i dekoracje
    http://lesia-rekodzielo.blogspot.com
    Zapraszam do grona obserwatorów
    już niedługo candy u mnie .
    Pozdrawiam Serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wspaniałe kolczyki. Obie pary prezentują się pięknie.

    OdpowiedzUsuń