O mnie

Moje zdjęcie

  Biżuterię robię od kilku lat. Początkowo była to chęć posiadania czegoś niepowtarzalnego, niebanalnego, jednak szybko stało się to moją życiową pasją. Poza tym? Pracuję, mam dom, rodzinę, ogród, kwiaty. Ciągnie mnie do fotografii, czasami myślę,  że chciałabym być psychologiem. Takie są Bliźnięta –totalny przeciąg. Aktualnie wciągnął mnie całkowicie haft sutasz. Jego magia kolorów i nieograniczone możliwości  powodują, iż mam ochotę zostać w tej bajce na dłużej.Próbuje także swoich sił w hafcie koralikowym.

Obserwatorzy

czwartek, 23 maja 2013

...


Ostatnio spędziłam sporo czasu na szyciu-no i trochę mam dosyć. Trzeba odpocząć!!! Czekają kwiatki w ogrodzie ,zielsko w warzywniku!!!








9 komentarzy:

  1. Co tam zielsko, ważne , że powstały kolejne fajne kolczyki!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękne kolce, moimi faworytkami są dwie ostatnie pary :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. no to rzeczywiście pracy było niemało, ale jakie efekty, wszystkie super...

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie piękne, szczęka opada, takie cuda, ale te granatowo niebieskie, to po prostu mistrzostwo:)

    OdpowiedzUsuń
  5. They are all gorgeous!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Po prostu piękne te kolczyki, jestem pod wrażeniem. Ma Pani talent do tego. Zielono fioletowe są prześliczne. Zapraszam na mojego bloga z amatorską twórczością: http://artkrzywda.blogspot.com/ Jestem samoukiem, dopiero się uczę.
    Będę zaglądać tu częściej, warto zobaczyć te cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń