O mnie

Moje zdjęcie

  Biżuterię robię od kilku lat. Początkowo była to chęć posiadania czegoś niepowtarzalnego, niebanalnego, jednak szybko stało się to moją życiową pasją. Poza tym? Pracuję, mam dom, rodzinę, ogród, kwiaty. Ciągnie mnie do fotografii, czasami myślę,  że chciałabym być psychologiem. Takie są Bliźnięta –totalny przeciąg. Aktualnie wciągnął mnie całkowicie haft sutasz. Jego magia kolorów i nieograniczone możliwości  powodują, iż mam ochotę zostać w tej bajce na dłużej.Próbuje także swoich sił w hafcie koralikowym.

Obserwatorzy

piątek, 6 lipca 2012

Lato ,lato ...lato czeka !!!!

Ciepło ,letnio , kolorowo i wakacyjnie wokół nas. Znowu natchnęło mnie na letnie bransoletki-super kolorowe i optymistyczne (mam nadzieję ). Przepraszam ...powstały także sznurkowe kolczyki PĘDZLE .















Zrobiłam sobie bransoletkę w pomarańczowym kolorze !!! do torebki ,którą wczoraj dostałam w prezencie od koleżanki Danuśki. Torebka jest boska!!! dokładnie taka jaką chciałam.


9 komentarzy:

  1. ŚLICZNE KOLORY !!! torebka świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie cudowne kolory! Fantastyczne na lato... i nie tylko...
    będę wzdychać do tych prac...

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziś widziałam Wiolę ozdobioną Twoimi bransoletami - cudny flower power:-)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne bransoletki! Kolorowe i soczyste, muszą świetnie wyglądać na ludziu :)

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne kolory, takie soczyste :) cudne:)

    OdpowiedzUsuń
  7. pomarańczowa super! wszystkie bardzo ładne, ale taka jednokolorowa podoba mi się najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń