O mnie

Moje zdjęcie

  Biżuterię robię od kilku lat. Początkowo była to chęć posiadania czegoś niepowtarzalnego, niebanalnego, jednak szybko stało się to moją życiową pasją. Poza tym? Pracuję, mam dom, rodzinę, ogród, kwiaty. Ciągnie mnie do fotografii, czasami myślę,  że chciałabym być psychologiem. Takie są Bliźnięta –totalny przeciąg. Aktualnie wciągnął mnie całkowicie haft sutasz. Jego magia kolorów i nieograniczone możliwości  powodują, iż mam ochotę zostać w tej bajce na dłużej.Próbuje także swoich sił w hafcie koralikowym.

Obserwatorzy

środa, 22 lutego 2012

Big Tower -kolejna odsłona

Kolejna odsłona modelu Tower .Tym razem w czerwieni i czerni. Mam ochotę jeszcze na białe w tym klimacie ,ale chyba nie teraz -pomału nudzi mi się ten model.




17 komentarzy:

  1. Aniu, na pewno odbieramy na tych samych falach!:D Kolczyki R E W E L A C Y J N E !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Może i Tobie Aniu się nudzi,ale ja się nie mogę napatrzeć:) Przepiękne!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne!!! Doskonałe!
    pozdrawiam
    justyna
    www.reczniestworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Rewelacyjne! Przykuwają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  5. oj te czarne... genialne... moze jeszcze cos potworzysz? Mnie sie ten wzór nie nudzi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne! Na pewno robią duże wrażenie:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję, dziękuję, dziękuję!!! skoro się podobają to pewnie coś w tym klimacie jeszcze powstanie !

    OdpowiedzUsuń
  8. Wauuuu, qué preciosidades haces, ésto es verdadera maestría!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie najbardziej podobają się czerwone :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Grrrrrrrrr włosy sobie z głowy wyrywam C U D N E !!!
    Zakochałam się!
    Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję!!, a włosów trochę szkoda .Pozdrawiam.

      Usuń
  11. Aniu seria jest rewelacyjna - gratuluję pomysłu:-)))

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę się napatrzeć na Twoje piękne wytworki :) Podziwiam kunszt :)

    Za niebanalne pomysły i kunszt przyjmij ode mnie wyróżnienie :) http://srebrnolistka.blogspot.com/2012/03/czerwono-niebieski-kontraston.html

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam slow podziwu dla sutaszu i Twojego talentu i wyobrazni!
    Moc pozdrowien!

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne. Jestem zauroczona Twoimi pracami:-)

    OdpowiedzUsuń
  15. kolczyki w tym stylu są genialne, wyglądają jak przepiękne żyrandole kryształowe, ale takie kolorowe i piękne!!

    OdpowiedzUsuń