O mnie

Moje zdjęcie

  Biżuterię robię od kilku lat. Początkowo była to chęć posiadania czegoś niepowtarzalnego, niebanalnego, jednak szybko stało się to moją życiową pasją. Poza tym? Pracuję, mam dom, rodzinę, ogród, kwiaty. Ciągnie mnie do fotografii, czasami myślę,  że chciałabym być psychologiem. Takie są Bliźnięta –totalny przeciąg. Aktualnie wciągnął mnie całkowicie haft sutasz. Jego magia kolorów i nieograniczone możliwości  powodują, iż mam ochotę zostać w tej bajce na dłużej.Próbuje także swoich sił w hafcie koralikowym.

Obserwatorzy

wtorek, 28 sierpnia 2012

Mały MIX-czyli wszystkiego po trochu

Wakacje kończą się -SZKODA. Mimo to mam mnóstwo pomysłów w głowie ..tylko nie mam czasu na realizację. To nic i tak lubię tworzyć kiedy mam na to ochotę ,a nie kiedy muszę !!! chyba jak większość z Nas. Męczę drut miedziany na wszystkie sposoby.. różnie to wychodzi ,ale mimo to strasznie dużo przyjemności sprawia mi TA zabawa. Skórzany wisior łączący miedz, skórę ,sutasz ,koraliki -od dawna mi chodził po głowie.... coś tam zrobiłam ,ale to nie do końca TO !!!dalej będę męczyła drut !!!! Oto kilka zaczętych elementów ,które czekają na wykończenie -kilka rzeczy robię na raz -tak już mam. Przypomniałam sobie o sutasz, ale staram się robić tak ,aby nie trzeba było podszywać.














7 komentarzy:

  1. Ach, piękne! Zazdroszczę...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły Aneczko!:) Kapitalnie je realizujesz w dodatku.:) To co "wykombinowałaś" tchnie świeżością i jest rozpoznawalne z daleka jako Twoje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej, jakie piękności! Uwielbiam Twoje prace! Jesteś niesamowicie zdolna i pomysłowa! No cudowności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Same piękne rzeczy i jakie oryginalne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku cudowny ! Az nie chce się wierzyć ,że sama nad tym tyle siedziałaś ;)

    OdpowiedzUsuń