O mnie

Moje zdjęcie

  Biżuterię robię od kilku lat. Początkowo była to chęć posiadania czegoś niepowtarzalnego, niebanalnego, jednak szybko stało się to moją życiową pasją. Poza tym? Pracuję, mam dom, rodzinę, ogród, kwiaty. Ciągnie mnie do fotografii, czasami myślę,  że chciałabym być psychologiem. Takie są Bliźnięta –totalny przeciąg. Aktualnie wciągnął mnie całkowicie haft sutasz. Jego magia kolorów i nieograniczone możliwości  powodują, iż mam ochotę zostać w tej bajce na dłużej.Próbuje także swoich sił w hafcie koralikowym.

Obserwatorzy

sobota, 16 czerwca 2012

Bransoletki Cesarska i F&Green

Tak jak myślałam -haft koralikowy wciągnął mnie na całego. Oto kolejna odsłona -trochę nie do końca w moim stylu  ( za bardzo się świeci )ale jak zaczęłam to i ... skończyłam. Oczywiście wplatam sutasz (wykorzystuję zaczęte prace ,spokojnie leżące w szufladzie i czekające na swój moment ). Biało-czarny element to miały być kolczyki,   ale nie za bardzo mi się nie podobały-połączyłam go z koralikami i...jest bransoletka Cesarska -tak nazwał ją mój mąż.
                                                       Od tego elementu zaczęłam.....

 Kolczyki niestety z innej bajki ,ale chciałam pokazać jak bransoletka prezentuje się na ręce.



                                                          BRANSOLETKA CESARSKA
A to kolejna bransoletka -zdecydowanie bardziej w moim guście fioletowo-zielona (to jeden z moich ulubionych zestawów kolorystycznych)
                                                              Tak to się zaczęło....



                                                                  Bransoletka F&GREEN


                                                                             To mój zbiór


                                                     W komplecie z kolczykami (prawie pasują ).

A tak wygląda moja kolorowa bransoletka na mojej "rączce "-ciekawe uczucie gdy widzę (w sklepie itp )spojrzenia kobiet kierujące się na moją bransoletkę!!!!Cha ,cha !!!! Lato idzie -kolorowo musi BYĆ!!!


16 komentarzy:

  1. ale sliczna ta branzoletka- przykuwa uwage:)

    OdpowiedzUsuń
  2. LOVELY, DO YOU SHIP INTERNATIONAL? hOW MUCH IT IS COST?

    OdpowiedzUsuń
  3. Bransolety powalające, nie dziwię się zazdrosnym spojrzeniom. Piękne! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Qué cosa más bonita, esa que llevas puesta te queda genial con tus preciosos ojos azules!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tworzy Pani niezwykłe cuda!Ciężko oderwać wzrok

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne bransoletki. A ta z przewagą ZIELONEGO jest super.Moje kolorki. Aż ci zazdroszczę :) Wpatrywałam się w nią i wpatrywałam i dalej się patrzę !

    OdpowiedzUsuń
  7. A zöld nagyon tetszik !!!!!
    Imádom a zöldet !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. fantastyczne połączenie haftu koralikowego i sutaszu, zwłaszcza zielona bransoletka
    chętnie zostanę tu na dłużej - dopisuję do obserwowanych
    pozdrawiam serdecznie i dużo weny życzę
    Edyta

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful work!!!!!!!!!!! pretty colours!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. muy colorista, me encanta tu trabajo

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolory cudowne, zazdrosne spojrzenia murowane :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe. Chylę czoła - mistrzostwo sutaszowo-koralikowe (wymagające czasu, cierpliwości i precyzji) przy tylu obowiązkach. Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń