O mnie

Moje zdjęcie

  Biżuterię robię od kilku lat. Początkowo była to chęć posiadania czegoś niepowtarzalnego, niebanalnego, jednak szybko stało się to moją życiową pasją. Poza tym? Pracuję, mam dom, rodzinę, ogród, kwiaty. Ciągnie mnie do fotografii, czasami myślę,  że chciałabym być psychologiem. Takie są Bliźnięta –totalny przeciąg. Aktualnie wciągnął mnie całkowicie haft sutasz. Jego magia kolorów i nieograniczone możliwości  powodują, iż mam ochotę zostać w tej bajce na dłużej.Próbuje także swoich sił w hafcie koralikowym.

Obserwatorzy

wtorek, 12 czerwca 2012

Zaczynam zabawę z beadingiem

Już jakiś czas temu miałam ochotę spróbować haftu koralikowego,ale dopiero jak "odkryłam "jak się robi ścieg murek zdecydowałam się coś stworzyć. Spodobało mi się !!!!!! Czuję ,że zostanę w tej bajce koralikowej na dłużej. A to moje koralikowe prace. Dwie bransoletki. Ciemniejsza była PIERWSZA. Czekam na dostawę koralików , a póki co szyje tym co mam. Znając siebie to ze schematów itp na pewno nic nie zrobię ,podobają mi się raczej wolne formy ,bez ograniczeń i szablonów wykorzystujące różne materiały i różne kształty koralików. No i pewnie połączę co nie co z sutaszem (mam trochę zaczętych prac ,które chyba nadają się np na bransoletki)






I kolejna bransoletka -Wykorzystałam wszystkie najmocniejsze kolory !!!! i niewielki sutasz.









13 komentarzy:

  1. Obie cudne ale druga powaliła mnie na kolana

    OdpowiedzUsuń
  2. A ja przeglądając wszelkie tutoriale, filmy na temat ściegu "murek" dalej i tak nie wiem jak go zrobić;/. A powyższe prace są jak najbardziej piękne!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z tego tutorialu nauczyłam się ściegu wykańczającego,a reszta na wyczucie .
      http://blog.sklepbukowiec.pl/index.php/2012/04/23/haft-koralikowy-sciegi-podstawowe-tutorial/

      Usuń
  3. Boże jakie jest to piękne!!!
    Powaliłaś mnie na kolana i tak będę teraz klęczeć modląc się żeby to było moje ;)
    jeśli chcesz się ich pozbyć to ja z chęcią...
    zwłaszcza kolorowa - jest po prostu niesamowita!

    Zostawię swojego maila na wszelki wypadek :)
    bkosim@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. O matko, ta druga jest po prostu zjawiskowa!

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedna i druga jest piękna, ale ta kolorowa....zaraz wpadnę w piłkoszał:)))) Żartuje, niesamowita jest.
    Pozdrawiam i zapraszam również do siebie.
    http://www.ollyes.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuję za komplementy ,mi też kolorowa podoba się najbardziej. I pewnie większość prac beadingowych będzie w tym klimacie .

    OdpowiedzUsuń
  7. łał, łał, łaaaał -rewelacyjne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Anno, odkryłam Twój blog niedawno. dlaczego tak późno????
    :D w każdym razie dla mnie jesteś mistrzynią kolorów, które tak kocham. podziwiam. druga bransoletka jest po prostu OBŁĘDNA.

    OdpowiedzUsuń
  9. ŁaŁ ŁaŁ i jeszcze raz ŁaŁ :) Piękne bransoletki, piękne kolory!

    OdpowiedzUsuń