O mnie

Moje zdjęcie

  Biżuterię robię od kilku lat. Początkowo była to chęć posiadania czegoś niepowtarzalnego, niebanalnego, jednak szybko stało się to moją życiową pasją. Poza tym? Pracuję, mam dom, rodzinę, ogród, kwiaty. Ciągnie mnie do fotografii, czasami myślę,  że chciałabym być psychologiem. Takie są Bliźnięta –totalny przeciąg. Aktualnie wciągnął mnie całkowicie haft sutasz. Jego magia kolorów i nieograniczone możliwości  powodują, iż mam ochotę zostać w tej bajce na dłużej.Próbuje także swoich sił w hafcie koralikowym.

Obserwatorzy

piątek, 3 lutego 2012

Paw


Na początku była broszka ,która w pierwszej wersji miała być kolczykami i to białymi ,dlatego na środku ten jasny element. W końcowym efekcie wyszedł komplecik taki trochę pstrokaty dlatego kojarzy mi się z pawiem.

12 komentarzy:

  1. Piękny komplet:) Ja ostatnio cierpię na brak weny, ale może wkrótce będzie lepiej..:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!!! Nieplanowane czasami wychodzi najlepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękny komplecik. Śliczne kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowny komplet - normalnie się zakochałam. A najfajniejsze w tym, że jak piszesz - nieplanowane zestawienie kolorów - tak pięknie zagrało. Cudo!:)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Anno, jestem zakochana w tym komplecie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna forma!!! Tak idealne zgranie:-)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Qué bonitos, me encantan!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Dziękuję za wszystkie miłe słowa tym bardziej ,że z ust najwyższej klasy fachowców w dziedzinie sutaszu!!! Pozdrawiam !!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Paw powala na kolana, cudowny, cudowny, cudowny!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękne! Wyglądają jak kropelki spływające po płatkach kwiatów. Rozmarzyłam się :)

    OdpowiedzUsuń