O mnie

Moje zdjęcie

  Biżuterię robię od kilku lat. Początkowo była to chęć posiadania czegoś niepowtarzalnego, niebanalnego, jednak szybko stało się to moją życiową pasją. Poza tym? Pracuję, mam dom, rodzinę, ogród, kwiaty. Ciągnie mnie do fotografii, czasami myślę,  że chciałabym być psychologiem. Takie są Bliźnięta –totalny przeciąg. Aktualnie wciągnął mnie całkowicie haft sutasz. Jego magia kolorów i nieograniczone możliwości  powodują, iż mam ochotę zostać w tej bajce na dłużej.Próbuje także swoich sił w hafcie koralikowym.

Obserwatorzy

sobota, 12 listopada 2011

Wisior sutasz


Wisior-granatowy agat w roli głównej.

6 komentarzy:

  1. Przypomina mi klimatem Egipt:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeglądam Twojego bloga i szeroko otwieram oczy z zachwytu - o ile ten ostatni wisior nie jest w moim guście to wszelkie Twoje pozostałe sutaszki mnie po prostu zachwyciły. Masz talent, wyczucie kolorów i świetne pomysły. Jestem pod wieeeelkim wrażeniem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. BARDZO dziękuje za miłe słowa. Ciągle eksperymentuję z formą i kolorem- dla mnie samej nie wszystkie moje prace są w moim guście .Trening czyni mistrza -więc robię co mi w duszy gra raz lepiej raz gorzej,ale najbardziej w tym sutaszowaniu cieszę się iż poznałam tylu fajnych, serdecznych ludzi mających wspólną pasje.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz tu jestem, ale od razu mi się spodobało. Takie kolory jak lubię :)

    ps.sprzedajesz gdzieś te swoje dzieła?

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za miłe słowa, trochę szczegółów jak kupić moje prace -w zakładce "Tutaj kupisz moje prace".W dniach 9-10.XII będę na Targach Rękodzieła w Poznaniu -nie znam jeszcze numeru stoiska ,ale zapraszam .Szczegóły mailowo albo telefonicznie.

    OdpowiedzUsuń