O mnie

Moje zdjęcie

  Biżuterię robię od kilku lat. Początkowo była to chęć posiadania czegoś niepowtarzalnego, niebanalnego, jednak szybko stało się to moją życiową pasją. Poza tym? Pracuję, mam dom, rodzinę, ogród, kwiaty. Ciągnie mnie do fotografii, czasami myślę,  że chciałabym być psychologiem. Takie są Bliźnięta –totalny przeciąg. Aktualnie wciągnął mnie całkowicie haft sutasz. Jego magia kolorów i nieograniczone możliwości  powodują, iż mam ochotę zostać w tej bajce na dłużej.Próbuje także swoich sił w hafcie koralikowym.

Obserwatorzy

czwartek, 3 listopada 2011

Pawie oczka




Czerwony marmur w niebieskim kołnierzyku





























Posted by Picasa

7 komentarzy:

  1. Wszystkie piękne, ale turkusowo-granatowe są przecudne

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne, świetnie dobrane kolory, tryskające pozytywną energią. Ukłon w stronę artysty. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anusia widzę, że było pracowicie - super prace:-)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuje Aniu !!! no i wszywanie drobnych koralików mi się spodobało (nawet BARDZO).
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkie prace super, ale czekoladowe złoto to mój faworyt! Może dlatego że moje kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. wszystkie pawie oczka przepiękne, czekoladowe złoto delikatne i eleganckie, wręcz szykowne!
    i niebieski marmur z turkusem boski!

    OdpowiedzUsuń