O mnie

Moje zdjęcie

  Biżuterię robię od kilku lat. Początkowo była to chęć posiadania czegoś niepowtarzalnego, niebanalnego, jednak szybko stało się to moją życiową pasją. Poza tym? Pracuję, mam dom, rodzinę, ogród, kwiaty. Ciągnie mnie do fotografii, czasami myślę,  że chciałabym być psychologiem. Takie są Bliźnięta –totalny przeciąg. Aktualnie wciągnął mnie całkowicie haft sutasz. Jego magia kolorów i nieograniczone możliwości  powodują, iż mam ochotę zostać w tej bajce na dłużej.Próbuje także swoich sił w hafcie koralikowym.

Obserwatorzy

niedziela, 7 kwietnia 2013

Koroneczka

Duże,lekkie, ażurowe i sporo koralików oto co mi wyszło .


13 komentarzy:

  1. powalają na kolana. Widzę że takie koła zaczynają być modne wśród sutaszków.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koronkowa robota Pani Aniu! Piękne!

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowna forma i jak zawsze bardzo energetyczne połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj wyszło , wyszło i to jakie cudo!!!!!!!!! muszą być lekkie!! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześwietne, bardzo fajnie dobrałaś kolory:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne. Mimo dużych rozmiarów niezwykle delikatnie wyglądają.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolczyki niesamowite, połączenie kolorów i ażurowe przestrzenie - cudo!

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. A myślałam, że w sutaszu już mnie nic nie zaskoczy:-) Przepiękne!

      Usuń
  9. Och, jak ja lubię te koronkowe wykończenia! A jeszcze wszystko jest takie turkusowe - bardzo efektownie wyglądają:))
    Pozdr

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne i fantazyjne kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. dla mnie te kolczyki po prostu są boskie i te kolory ehhh zakochać się można :)

    OdpowiedzUsuń