O mnie

Moje zdjęcie

  Biżuterię robię od kilku lat. Początkowo była to chęć posiadania czegoś niepowtarzalnego, niebanalnego, jednak szybko stało się to moją życiową pasją. Poza tym? Pracuję, mam dom, rodzinę, ogród, kwiaty. Ciągnie mnie do fotografii, czasami myślę,  że chciałabym być psychologiem. Takie są Bliźnięta –totalny przeciąg. Aktualnie wciągnął mnie całkowicie haft sutasz. Jego magia kolorów i nieograniczone możliwości  powodują, iż mam ochotę zostać w tej bajce na dłużej.Próbuje także swoich sił w hafcie koralikowym.

Obserwatorzy

piątek, 15 marca 2013

Po prostu kolor!!!

Na wiosnę co najważniejsze !!!??? kolor i optymizm. I do przodu...no i żeby ktoś skończył to co mam zaczęte bo ja ciągle nowe,nowe...a drugiej pary brak.







14 komentarzy:

  1. Piękne,cudne, ach i ech!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kolczyki a kolory takie energetyczne..
    Podziwiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne połączenie kolorów. Samo patrzenie na te kolczyki dodaje energii :D

    OdpowiedzUsuń
  4. pozytywne te prace, kolorki pyszne :) jestem ciekawa innych Twoich prac, idę przeglądać dalej...

    OdpowiedzUsuń
  5. Pani Aniu, kolczyki pięknie wykonane jak zawsze. Najbardziej spodobały mi się te z 3 i 4 zdjęcia - cudowne :0 Chciałoby się takie mieć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Po takiej porcji pięknego sutaszu nie będę mogła spać;p Same cuda:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Anusia, jak zawsze wspaniale! :D Cudowne kolorki - niebanalnie komponowane raz po raz - zachwycona Anka:)

    OdpowiedzUsuń
  8. No jak teraz wiosna nie przyjdzie, to ja już w nic nie wierzę..:) Piękne jak zwykle!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycasz kolorami i ciekawymi formami :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo lubię tą niewymuszoną lekkość z jaką łączysz ze sobą kolory :) Bardzo przyjemnie tu u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Tyle kolorów, wesoło i optymistyczne .
    Podziwiam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś niesamowita! patrzę i nie umiem pojąć kiedy ty to wszystko robisz, czy Twoja doba ma 48 godzin? Ja też kocham sutasz, praca,dom,rodzina,znajomi i jakoś mało tego czsu - jedynie noce? a myślałm, że tylko ja tak robę jeden kolczyk a potem lecę z następnym pomysłem ,a tamten biedaczek czeka :(. Zaczynam blogować zapraszam na www.krysztaloweszpilki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń