O mnie

Moje zdjęcie

  Biżuterię robię od kilku lat. Początkowo była to chęć posiadania czegoś niepowtarzalnego, niebanalnego, jednak szybko stało się to moją życiową pasją. Poza tym? Pracuję, mam dom, rodzinę, ogród, kwiaty. Ciągnie mnie do fotografii, czasami myślę,  że chciałabym być psychologiem. Takie są Bliźnięta –totalny przeciąg. Aktualnie wciągnął mnie całkowicie haft sutasz. Jego magia kolorów i nieograniczone możliwości  powodują, iż mam ochotę zostać w tej bajce na dłużej.Próbuje także swoich sił w hafcie koralikowym.

Obserwatorzy

środa, 23 stycznia 2013

Zima ,ferie, zwolnienie lekarskie- wszystko sprzyja robótkom ręcznym.Siedzę, dłubię, zaczynam , nie kończę, zaczynam nowe...Chyba muszę to odłożyć i zająć się ...np szyciem (dwie spódnice czekają). A potem z dwojona energią skończyć moje sutaszki.







11 komentarzy:

  1. O matko! Toż to już produkcja masowa;) Ja ostatnio zaczynam sporo rzeczy i nic nie kończę, bo w trakcie pracy stwierdzam, że nie wychodzi tak ładnie jak bym chciała... Patrzę się na te Twoje kolorowe kolczyki i zazdroszczę! Straszliwie zazdroszczę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. to dopiero pracownia Sutaszu...oj jestem pod wielkim wrażeniem.pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo niebieskości i pomarańczy, bardzo energetycznie to wszystko razem wygląda! Ciekawa jestem... odważna jesteś trzymając koraliki w takich kubeczkach :) U mnie zawsze praca z koralikami kończy się ich zbieraniem z podłogi ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne miejsce pracy, tak przy oknie. A prace sutaszowe to jedno wielkie WOW:) Tylko pozazdrościć tej ilości koralików:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ŚLICZNE sutaszki!!!! Ja dzisiaj skończyłam swój pierwszy naszyjnik sutaszowy. Robiłam ze wzoru z gazety i przyznam , myslałam ,ze bedzie łatwiej! Największy problem ? Nie widzę tej diabelskiej żyłki :):):). Zapraszam do mnie jutro, może uda mi się zamieścić zdjęcie mało doskonałego naszyjnika:)Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Az się miło patrzy na te tęczę kolorów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny warsztacik :-) Ale będzie miłego oglądania jak pokończysz!

    OdpowiedzUsuń
  8. I have no words for such a wonderful together!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Sporo się dzieje w warsztacie pracy. Czekam na wykończone prace, będzie co oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo pięknych sutaszowych tworów zrobiłaś :) Świetny warsztat do pracy.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznaje sie bez bicia- jestem zlym czlowiekiem i zżera mnie z zazdrości gdy widze takie cuda. Nie odmówie sobie przyjemności pozostania na twoim blogu na dłużej, oj nie! Zapraszam też do mnie :)

    OdpowiedzUsuń