O mnie

Moje zdjęcie

  Biżuterię robię od kilku lat. Początkowo była to chęć posiadania czegoś niepowtarzalnego, niebanalnego, jednak szybko stało się to moją życiową pasją. Poza tym? Pracuję, mam dom, rodzinę, ogród, kwiaty. Ciągnie mnie do fotografii, czasami myślę,  że chciałabym być psychologiem. Takie są Bliźnięta –totalny przeciąg. Aktualnie wciągnął mnie całkowicie haft sutasz. Jego magia kolorów i nieograniczone możliwości  powodują, iż mam ochotę zostać w tej bajce na dłużej.Próbuje także swoich sił w hafcie koralikowym.

Obserwatorzy

piątek, 16 marca 2012

FIoletowa łza

Kolejny model z sesji zdjęciowej -lubię ten zestaw kolorystyczny.

7 komentarzy:

  1. Szkoda ze zdjęcie takie małe ale tak czy inaczej prezentują się bajecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Są śliczne i modelka również :D
    Pozdrawiam Ilona

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne połaczenie fioletu i zieleni

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ladne polaczenia kolorystyczne !
    Podziwiam kunszt wykonania.
    Moc pozdrowien!

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziękuję za wszystkie miłe słowa!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń