O mnie

Moje zdjęcie

  Biżuterię robię od kilku lat. Początkowo była to chęć posiadania czegoś niepowtarzalnego, niebanalnego, jednak szybko stało się to moją życiową pasją. Poza tym? Pracuję, mam dom, rodzinę, ogród, kwiaty. Ciągnie mnie do fotografii, czasami myślę,  że chciałabym być psychologiem. Takie są Bliźnięta –totalny przeciąg. Aktualnie wciągnął mnie całkowicie haft sutasz. Jego magia kolorów i nieograniczone możliwości  powodują, iż mam ochotę zostać w tej bajce na dłużej.Próbuje także swoich sił w hafcie koralikowym.

Obserwatorzy

niedziela, 6 maja 2012

Kocie oko-kolczyki sutasz

Ostatnio mam ochotę na maleństwa,najlepiej maksymalnie kolorowe i koniecznie z granatowym akcentem.




14 komentarzy:

  1. śliczności, ja chyba nie dałabym rady zrobic małego kolczyka hehe, super kolory ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. cuda! Kocham Takie kolory! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Qué color!!!! Pequeños y sencillos como a mí me gustan, un trabajo perfecto!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Aniu i Ciebie jak zwykle cudeńka!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aniu pomysł z plecionymi bransoletami sutaszowych kolczyków uważam za bombowy:-)))). No i ta feria kolorów - mniam:-)))

    OdpowiedzUsuń
  6. No nie da się ukryć ,że zaszalałam z ilością bransoletek (ale bardzo lubię ten "sprzęt ",zwłaszcza ,że idzie lato no i trzeba dodać do stroju trochę koloru.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fabulous colors and design.
    Greetings,
    -Eva Maria

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, takie malutkie i kolorowe są śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Przypadkiem trafiłyśmy i prędko stąd nie wyjdziemy :)
    Soczyste kolory, "świeże" zdjęcia... ech!
    Gratulujemy pasji! :)

    Zapraszamy do nas.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przypadkiem trafiłyśmy i prędko stąd nie wyjdziemy :)
    Soczyste kolory, "świeże" zdjęcia... ech!
    Gratulujemy pasji! :)

    Zapraszamy do nas.

    OdpowiedzUsuń
  12. Przypadkiem trafiłyśmy i prędko stąd nie wyjdziemy :)
    Soczyste kolory, "świeże" zdjęcia... ech!
    Gratulujemy pasji! :)

    Zapraszamy do nas.

    OdpowiedzUsuń