O mnie

Moje zdjęcie

  Biżuterię robię od kilku lat. Początkowo była to chęć posiadania czegoś niepowtarzalnego, niebanalnego, jednak szybko stało się to moją życiową pasją. Poza tym? Pracuję, mam dom, rodzinę, ogród, kwiaty. Ciągnie mnie do fotografii, czasami myślę,  że chciałabym być psychologiem. Takie są Bliźnięta –totalny przeciąg. Aktualnie wciągnął mnie całkowicie haft sutasz. Jego magia kolorów i nieograniczone możliwości  powodują, iż mam ochotę zostać w tej bajce na dłużej.Próbuje także swoich sił w hafcie koralikowym.

Obserwatorzy

sobota, 14 kwietnia 2012

Wiosenny sutasz

Święta ,ogród, wiosna ...no i moje sutaszki poszły w odstawkę!!! Jednak coś tam ostatnio udało mi się zrobić. Wiosna ,słońce więc wszystko na KOLOROWO !!!!!




16 komentarzy:

  1. Piękne są! Wszystkie!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne są! wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie piękne rzeczy tworzysz!!! Wow, chylę czoła!!! Aż miło trafic na takiego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne kolorowe i pomysłowe kolczyki.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jej jak kolorowo, pięknie! Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne, szczególnie te z drugiego i ostatniego zdjęcia. Świetne kolory!

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję wszystkim za miłe słowa !!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam i zachwycam się twoimi cudownymi sutaszkami...

    OdpowiedzUsuń
  9. Una maravilla, preciosísimos!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jaaakie cudowne kolory! Kocham Twoja biżuterię, każdy komplet to małe arcydzieło.

    OdpowiedzUsuń
  11. Po prostu szczęka mi z wrażenia opada, kiedy oglądam Twoje kolejne prace :) Już sama nie wiem, które bardziej mi się podobają.... Wszystkie są przepiękne!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Oba połączenia kolorystyczne genialne, kolczyki są po prostu przepiękne! Dopracowane w każdym szczególe.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wonderful works, beautiful colors :-)
    Greetings,
    -Eva Maria

    OdpowiedzUsuń